tirsdag den 16. juli 2013

Værtsfamilie!

Så har jeg gode nyheder!

I dag, da jeg sad i bussen, ringede et ukendt nummer til mig. Jeg tog telefonen, og i den anden ende af røret sidder Gitte, der siger: "Hej Marie, du har fået en placering".

Jeg blev så glad og gik bare rundt og smilede resten af dagen. Min værtsfamilie bor i en lille by der hedder Snellville i Georgia. Den består af en far, en mor, en pige på 11 og en dreng på 5. De ser allesammen rigtig søde ud og jeg glæder mig til at møde dem .
De vil gerne have jeg kommer over til dem hurtigst muligt og derfor skal jeg høst sandsynligt allerede rejse d. 25, om ni dage! Så skal snart i gang med at pakke.

Jeg glæder mig sindssyg meget, men samtidig har jeg ikke lyst til at forlade alle andre herhjemme. Jeg kommer til at savne jer alle.

Nu begynder mit eventyr i USA snart, vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar