onsdag den 24. juli 2013

Om under 24 timer..

.. sidder jeg i et fly på vej til NY!

Det er vildt at tænke på, at jeg snart forlader Danmark og skal tilbringe de næste 10 måneder i Georgia. De sidste par dage herhjemme er gået med at besøge familie og sige farvel til venner. Det har været hårdt, og jeg har næsten ikke kunnet forstå det. 10 måneder er lang tid, men man kommer jo hjem igen. Og de 10 måneder bliver helt sikkert nogle helt igennem fantastiske måneder.

Jeg er så småt ved at være færdig med at pakke, selvom jeg godt nok er blevet nødt til at pakke om et par gange. Det er svært at skulle pakke hele sit liv ned i en lille kuffert på 23 kilo, til et helt år. Men nu er jeg ved at være der, kufferten er godt nok ret fyldt, men det går ;)


Nu skal jeg bare sige farvel til mine søskende, som afleveres hos mine bedsteforældre, og så triller min mor, far og jeg til københavn lufthavn tidligt i morgen.

Next stop, America!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar